Wakacyjnie - mój motocyklowy Tour de France!

Sierpień to we Francji tradycyjny czas urlopów i wyjazdów wakacyjnych. W tym roku i ja postanowiłam dopasować się do tubylczych zwyczajów i jutro ruszam na mój osobisty, motocyklowy Tour de France! Z racji napiętego planu raczej nie umieszczę zwyczajowych opisów z odwiedzonych miejsc na blogu, ale za to zamierzam relacjonować swoją podróż na facebooku!

Oto link do wydarzenia, w którym znajdziecie moją relację:
https://www.facebook.com/events/536049399928930/

Dlaczego taka forma?

Tym razem nie chcę robić przewodnikowych opisów, jakie zwykle umieszczam na blogu, dlatego zdecydowałam się umieszczać je gdzie indziej - właśnie na facebooku. Ponadto, do wydarzenia mogą dołączyć tylko ci, których interesuje śledzenie mojej relacji, a u pozostałych blog lub tablica nie będą zaśmiecone niechcianą zawartością. Jeśli nie macie konta na facebooku, to nic - wydarzenie (o ile się nie mylę) można oglądać będąc niezalogowanym; co najwyżej będą się wam pojawiać upierdliwe zachęty do założenia konta, no i nie będziecie otrzymywać powiadomień.

Gorąco zachęcam do dołączenia do wydarzenia!


Post only in Polish.

No comments:

Post a Comment